WaarisSaar.reismee.nl

Terug van weggeweest!

Sinds twee dagen ben ik weer terug in Nederland!

Het is bizar hoe snel dit jaar is gegaan. Veertien maanden ben ik in totaal weggeweest. Het lesgeven in Indonesië was een grote uitdaging, maar ik ben er super trots op dat het me gelukt is. Het was een waar avontuur om drie maanden in Malang te wonen.

De laatste vier weken heb ik door Vietnam en Cambodia gereisd. Erg mooi, zoveel diversiteit en zulke vriendelijke mensen. Na vier maanden in Azie is het fijn weer in de westerse wereld te zijn, waar alles normaal is en waar het lijkt alsof ik nooit ben weg geweest. Gelukkig is dat niet zo! De komende tijd heb ik wat tijd om al mijn fantastische ervaringen te verwerken, foto's uit te zoeken, familie en vrienden weer te zien en om op zoek te gaan naar een baan.

Bedankt voor het volgen, supporten en lezen van al mijn ervaringen, ik hoop dat je er van genoten hebt! :-)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active