WaarisSaar.reismee.nl

Next chapter!

De tijd is voorbij gevlogen! Mijn zeven maanden in Canberra zijn afgelopen, mijn baan als au-pair is afgerond. Het was een fantastisch avontuur, wat ik absoluut nog eens over zou doen als dat mogelijk zou zijn. Het was mijn beste tijd ooit. Australië is geweldig, de mensen zijn leuk, het Australische accent is mooi, de natuur is fantastisch en het gezin en mijn vrienden waren de kers op de taart. Ik heb hier zoveel leuke mensen leren kennen, dankzij hen is dit een onvergetelijke ervaring geworden.

Twee dagen geleden ben ik vertrokken uit Canberra. Afscheid nemen van het gezin was lastig, de kids zijn zoo leuk! Ik ga ze heel erg missen, hopelijk zie ik ze nog eens in Australië of Europa. En datzelfde geldt voor mijn nieuwe vrienden, ik had nooit verwacht dat ik in zo'n korte tijd zoveel goede vriendschappen op kon bouwen. Tijdens deze zeven maanden heb ik super veel geleerd: over mezelf, het leven, vrienden, kinderen, de engelse taal en Australië. Ik ben super, super dankbaar voor deze ervaring die mijn leven in alle opzichten zoveel rijker heeft gemaakt. Twijfel je of je naar het buitenland wilt? Absoluut doen, het is een fantastische ervaring waar je alleen maar sterker van wordt.

Op dit moment ben ik in Sydney, waar ik nog een weekje in het appartement van mijn hostfamily mag blijven. Caitlin komt deze week hier naartoe, en volgend weekend vertrekken we richting Brisbane. Met de bus reizen we langs de kust omhoog, tussendoor zullen we in een aantal plaatsen stoppen en overnachten zodat we rond 4 juni in Brisbane aankomen. Vanaf 6 juni ga ik vrijwilligerswerk doen op een wildlife rescue center voor drie weken vlakbij Brisbane, Caitlin reist vanaf dat moment alleen verder richting Cairns aangezien zij weer naar Canberra terug moet om voor haar gezin te werken. Ik heb super veel zin om meer van Australië te zien, om te werken op het wildlife rescue center en uiteindelijk helemaal richting het noorden te reizen waarbij ik heel veel gave mensen ga ontmoeten. Hoe mijn reis er na het vrijwilligerswerk precies uit gaat zien weet ik nog niet, maar daarover houd ik jullie op de hoogte. Eerst nog even een weekje van deze fantastische stad genieten en daarna lekker op reis! I'll keep you posted!

Liefs!!

Reacties

Reacties

Jan van der Weijden

Beste Saar, als vader van Anneloes heb ik met veel belangstelling je blog gevolgd. Bewust heb ik. Niet eerder gereageerd. Maar uit de verslagen is een ding duidelijk: jemaakt iedereen jaloers. Wat een mooie kans heb je aangegrepen. En je hebt er het optimale uitgehaald. Je hebt volop genoten en doet dat nog. Ik heb begrepen dat je nog gaat backpacken in Azië. Ik hoop dat je ook daar bijzondere ervaringen opdoet. Met name Suus heb ik geprobeerd enthousiast te maken om jou kant op te gaan.
Wie weet. Maar deze ervaring pakt niemand meer van je af !

Sarie

Hi Jan, wat super leuk om je reactie te lezen! Ik heb altijd het idee dat weinig mensen mijn verhaal lezen, maar nu blijkt dat toch meer mensen meegenieten dan ik dacht :-) Het is inderdaad een van mijn beste beslissingen ooit geweest, alle ervaringen hier zijn zo bijzonder en iets wat ik voor altijd bij me heb. Nogmaals dank! Ik zal binnenkort weer eens een vervolg schrijven om iedereen nog jaloerser te maken haha. Groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active